Yamaha PianoCraft E320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha PianoCraft E320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

oscbet 02-12-2009
Geschreven voor: Yamaha PianoCraft E320

meer dan een jaar in bezit. Erg fijn setje. Geluidskwaliteit is uitstekend. Duidelijk een kwaliteits-setje. Gebruikte materialen Aluminium en hout. Zwaar van gewicht.
CD-speler onder garantie een keer vervangen.
Bediening is eenvoudig, maar instellingen zijn wat lastig.

Marco09 20-05-2009
Geschreven voor: Yamaha PianoCraft E320

Heb de set vandaag gekocht.
Maar ben positief verrast. Degelijk apparaat.
Voor een miniset ben ik tevreden met het geluid. Er is zelfs een aansluiting voor een subwoofer.
Vormgeving van de receiver-cd vind ik erg goed: Simpel overzichtelijk en de zilvere kleur vind ik mooi. De luidsprekers hadden wat mij betreft ook zilverkleurig mogen zijn, maar deze zijn er alleen in hoogglans wit of zwart.
De mogelijkheden zijn niet heel uitgebreid, maar dit maakt het alleen maar onoverzichtelijk. En de belangrijkste functies zitten erop.

Kortom, tot nu

Funkytown 15-08-2008
Geschreven voor: Yamaha PianoCraft E320

Heb de set nu enkele dagen in bezit en heb nog geen nadelen kunnen ontdekken geen kermisachtige lampjes en andere onnodige onzin om het verhaal compleet te maken heb ik ook de subwoofer de yst-sw-012 van Yamaha aan de set toegevoegd echt te GEK! mocht er iemand twijfelen niet doen! koop de set gerust!

Brownie01 27-07-2008
Geschreven voor: Yamaha PianoCraft E320

Sinds een week in het bezit van deze set. De geluidskwaliteit van deze set is naar mijn mening perfect. Mogelijkheid voor het instellen van bass en trebble in plaats van die voorgeprogrammeerde muzieksoorten. Gebruik hem zelf op de slaapkamer. Er zit een timer op, nadeel is wel dat je altijd wakker wordt met hetzelfde nummer van de cd of usb-stick. Het voelt allemaal erg degelijk aan en de set ziet er goed uit, oa pianolak speaker. De werking van de set is erg logisch, goede afstandsbediening. Het apparaat blinkt niet uit in de mogelijkheden, vooral als je de set ook als wekker wilt gebruiken.

sannetje 12-05-2008
Geschreven voor: Yamaha PianoCraft E320

Gemakkelijk te installeren. Naast zwarte boxen zijn ook witte boxen leverbaar, ze vallen heel mooi weg in het interieur. Eenmaal thuis bleek het geluid nóg mooier dan in de winkel: heel erg helder. Ik ben echt heel erg blij met mijn aankoop. Je moet even de tijd nemen om het boekje door te lezen zodat je de afstandsbediening helemaal goed kunt benutten. Deze ligt ook lekker in de hand.